Module code |
Module naam |
Datum afname |
BMS51 |
Sensorimotor control |
2025-01-30 |
VK30-09 |
Hoe werkt het zorgstelsel? Wat zijn daarbij de uitdagingen voor toekomstige zorgprofessionals |
2025-01-31 |
VK30-04 |
Leefstijl |
2025-01-31 |
VK15-24 |
My family. Een individuele kijk op de patient en zijn/haar familie |
2025-01-31 |
VK30-15 |
Anatomie van hoofd en hals: basis en klinische insteek |
2025-01-31 |
VK30-03 |
Babies: The Key to Preventing Lifelong Disease |
2025-01-31 |
VK15-13 |
Dokteren voor beginners |
2025-01-31 |
VK15-21 |
Voeding en gezondheid 2 |
2025-01-31 |
VK30-08 |
Biobanking |
2025-01-31 |
VK30-06 |
Contextgebonden zorg; hoe werkt dat nou? |
2025-01-31 |
VK30-10 |
Ethiek van de maakbare mens |
2025-01-31 |
VK15-02 |
Van brein naar spier |
2025-01-31 |
VK30-14 |
Bewegingsanalyse en klinisch redeneren bij patiënten met loopproblemen |
2025-01-31 |
VK30-07 |
Introduction to global health (Tropenblok) |
2025-01-31 |
VK30-02 |
De kijk vd patient, de neurowetenschapper en psychiater op drug verslaving |
2025-01-31 |
VK15-25 |
Test jezelf gezond? De (on)zin van preventief testen en scannen |
2025-01-31 |
VK30-16 |
Klinische anatomie van borst, buik en bekken |
2025-01-31 |
VK30-12 |
Echografie: techniek, anatomie en de praktijk |
2025-01-31 |
VK15-32 |
Inleiding in de neurochirurgie |
2025-01-31 |
VK30-01 |
Stamcellen, Organoïden en Organs-on-Chips in toegepast en fundamenteel onderzoek |
2025-01-31 |
VK15-15 |
Familiaal geweld. Wat kun je ermee als arts? |
2025-01-31 |
EP04N |
Afsluitend Centraal Klinisch Onderwijs Kindergeneeskunde |
2025-02-03 |
EP07V |
Voorbereidend Centraal Klinisch Onderwijs Ouderengeneeskunde, Huisartsgeneeskunde, Verdieping |
2025-02-03 |
EP01N |
Afsluitend Centraal Klinisch Onderwijs Interne Geneeskunde |
2025-02-03 |
EP05N |
Afsluitend Centraal Klinisch Onderwijs Gynaecologie, Acute Verloskunde, Spoedeisende Geneeskunde |
2025-02-03 |
EP03N |
Afsluitend Centraal Klinisch Onderwijs Heelkunde |
2025-02-03 |
EP02N |
Afsluitend Centraal Klinisch Onderwijs Neurologie en Psychiatrie |
2025-02-03 |
B2MTI3 |
Medisch-Tandheelkundige Interactie 3 |
2025-02-03 |
BMS07 |
Science, communication and society |
2025-02-04 |
B1APPV1 |
Academische Professionele en Persoonlijke Vorming 1 |
2025-02-05 |
M1TD3T |
Functieherstel 4 |
2025-02-06 |
MM3CFB |
Cell Growth and Differentiation |
2025-02-06 |
B1MGZS1 |
Mechanismen gezondheid en ziekte, jaar 1, semester 1 |
2025-02-06 |
B2APPV3 |
Academische Professionele en Persoonlijke Vorming 3 |
2025-02-06 |
BMS29 |
Neurobiology of stress |
2025-02-12 |
VT-FEB2 |
Voortgangstoets februari woensdagmiddag M1, M2 |
2025-02-12 |
VT-FEB1 |
Voortgangstoets februari woensdagochtend B2, M3 |
2025-02-12 |
B2PPGSEM2 |
Praktijk en principes van de geneeskunde, jaar 2, semester 2 |
2025-02-13 |
VT-FEB3 |
Voortgangstoets februari donderdagochtend B1, B3 |
2025-02-13 |
B2TKG4 |
Tandheelkundige Kennisgebieden 4 |
2025-02-19 |
MM3TR |
Developmental disorders and malignancies |
2025-02-20 |
B1MTI2 |
Medisch-Tandheelkundige Interactie 2 |
2025-02-20 |
RADAR-NL |
RADAr: Academische Taalvaardigheid |
2025-02-24 |
M2GM4T |
Gezondheidszorg 2 |
2025-02-25 |
B3TKG5 |
Tandheelkundige Kennisgebieden 5 |
2025-02-25 |
BMS21 |
Neurodevelopmental conditions: bench to bedside |
2025-02-26 |
MINK17 |
Kwetsbare groepen |
2025-02-27 |